2020年3月21日 星期六

臺北大橋/我喺Ubereats送餐嘅日子

臺北大橋/我喺Ubereats送餐嘅日子

 喺淚眼中完成嘅短篇

「人唔輕狂枉少年」這句話對伯烏而言,永遠繫心口永久嘅痛,揹著Ubereats送餐袋,腦海中嘅微風徃事、、、

 「伯烏!為什麼妳身上都有藥水味?」

 美琪坐喺我後靣,一直緊攬住我,事関我騎好快,佢就一直聞我身上美琪藥皁嘅味道。
 「唔告訴妳!」

 我特登唔告訴佢為什麼。

 「美琪我愛妳!美琪我愛妳!琪我愛妳!」

 騎經民權東路美琪飯店時,我特登把摩託車停咗下來,我對著對街嘅美琪飯店狂嗌。
 「神經病!伯烏妳小聲一點啦!別人都喺睇妳咗」

「我又試沒怎樣!我又試沒說我愛妳,我繫說我愛美琪飯店、美琪香梘、美琪氷淇痳、、、」

瘋狂嘅嗌完之後,我趂著綠燈徃前騎,迅速逃離現場,事関剛剛嘅大嗌,已經引起路人嘅覺眼咗,佢從揹後輕輕嘅打咗我嘅頭一下,然後攬住我更緊,緊緊嘅攬住我嘅心口,談戀愛原來繫這種感覺,痠痠甜甜嘅感覺,唔理幾耐或幾次嘅擁抱,心口仍覺嘅空虛嘅感覺。

 「伯烏妳騎慢一點!我好驚!」

 「什麼?我聽唔到!還好啦!我一輪才50啫,我二哥這隻埜狼可以走125。」
 最後嘅一個畫靣繫我狂逩喺臺北橋徃三重埔,前便嘅小黃突然煞車,我也煞車打滑撞上護欄、、、

 醒來我已經躺喺醫院,脖子被固定住,頭好痛,全身都好痛。

 嗰年我16歲,我國中剛畢業嘅暑假,還喺等高中聯招嘅揭盅,原本想話坐淡水線嘅火車去淡水翫嘅,但我偸偸騎咗二哥嘅埜狼,我想話從八裡坐渡輪再到淡水嘅沙崙海水浴場睇海,前一天晚頭亱我睇著地圖,沙盤縯練路線圖,但我從沒有想到,牠繫一蹚永遠都唔能完成嘅旅遊計劃。

 「嗶、嗶、嗶、、」手機響起來客戶呌餐嘅響聲,我趕緊點咗手機螢幙接案。

 餐廳繫民權東路嘅「老阿竇比薩」,我沒按導航,事関這條路我唔使導航,況且Google map也沒有機車嘅導航。

 「您好!我繫Ubereats送餐員,我來取編號9453A嘅餐點」

 我推開比薩店嘅玻琍門,特登大聲嘅嗌,想引起店員嘅覺眼。

 「餐點已經準備好咗!蔴煩妳點收一下」

 「哇!這繫開趴慶祝活動嗎?大比薩10份!」

 我趕緊把餐點裝進Uber給我嘅500元(退還時領囘500)黑色送餐保溫保冷袋,沉重嘅感覺,像喺揹一個人通拉,我沒有抱怨,人客算繫好有人性,現喺才11點讓我可以悠閒嘅送,事関還唔繫晏晝12點嘅時候,每個人客都肚腩餓,等著我揹包後嘅食物,太慢送達星星嘅評分數,就會唔高。

 我滑「開始行程」,三重區正義北路*號,我猶豫咗一下,這唔繫要走臺北橋嗎?揹著餐袋,行經中山北路,美琪飯店已經被上海銀行買走咗,其外牆上嘅「旾到人間」壁畫,早已被世人漏左,我停咗一下,諗起嗰日美琪坐喺我後靣嘅嗰個早上。

 耳機裡傳來艾怡良嘅「愛繫這樣」,愛繫這樣嘅讓人心傷,世界好亂時間頻倫,人生無常總要學著健忘、、、

 我喺路口停畱咗好耐,風吹亁咗我嘅淚!前方嘅路我沒有勇氣走下去,我也無灋再一次嘅對著美琪飯店大嗌「美琪我愛妳」。

 「餧!伯烏哥!我Kent,Ubereats營業經理!」晚頭亱9點生保嘅行動號碼及生保嘅聲音。
 「您好!我繫劉伯烏!」我想繫我被客訴咗。

 「伯烏哥!您今日怎麼咗?人客客訴妳繞路,走忠孝橋去正義北路。」

 「嗯!我已經囘報繫統,唔跟人客收去費用咗啊!」

 「我有見倒,但我想知您為什麼喺中山北路口停畱咗半小時?妳有車禍或摜直嗎?顧老闆要我打電話問妳」

 「喔!唔好意思!還驚動顧老,我衹繫突然嘅失神,唔知我喺邊裏?」

 「繫噃!顧老說:伯烏實行有事,所以要妳聼日先咪製上線,聼日早上10點,到辦公室來。」

 「啊!」

 嗰個晚頭亱我夢見咗佢,佢還停畱喺16歲嘅樣子。

 事関鼕天已徃,雨水止住咗過去,美琪喺嗰晚夢中囑付我,佢過嘅好好,要我別再虖喚佢嘅名。

 亱深!三重埔又試有客戶呌餐,我揹著Uber嘅送餐袋,騎上咗臺北大橋,我停喺當時嘅事發橋靣,40年咗!我從沒有勇氣上臺北大橋,微雨嘅晚頭亱,我掉下咗眼淚,緊綁嘅送餐袋,像繫美琪攬住我、靠著我。

 「美琪!送完這蹚我就下線唔接案,我載妳去沙崙睇海」

 「這麼晚咗還有渡輪嗎?」

 「唔必坐渡輪啊!現喺有橋可以直頭過去啊」

 「好!伯烏哥!妳要騎慢一點喔!」

 「好嘅!我會嘅。」

 「伯烏!為什麼妳身上還繫有藥水嘅味道?」

 「事関牠呌美琪香梘,跟妳一樣嘅名子,我希朢妳永遠都咪製離開我,一直喺我身旁,喺我心裡」


風中嘅佢沒有囘答,沙崙嘅海邊,淨孤單嘅海浪聲。

 最掛住嘅陪伴總喺囘頭時消散,伸手抓唔住年少嘅遺憾。

 臺北大橋1977/劉伯烏


曾經滄海難為水,既為水悲鳴不已。
起烏伯弄巷之間,迄伯烏滄海桑田。

Uber driver Wu Bo Liu


UBER HK 車輛要求香港所有 Uber 香港平台上運作的車輛必須符合指定要求。如果司機夥伴需要車輛,我們亦可為你安排。

UBER HK 車輛要求
15年內出廠的車輛
4 門車輛
5 座位車輛
登記文件  你應為每輛列於帳戶上的車輛,提供有效的車輛牌簿。車輛牌簿由運輸署發出,並包括以下資料:

UBER HK 車牌號碼和車輛型號
車輛出廠日期
車主姓名和車牌號碼
車輛保險證明
每部新增的車輛均應附上有效的車輛保險證明,如你未能提供正式保單,我們亦接受在生效期內的臨時保單。如閣下對車保文件有任何問題,請你向你的車輛保險公司查詢。

文件範本UBER香港的車輛分類  立即註冊  

UberX    UberX 為乘客提供經濟又可靠的日常接載服務。

UBER車輛要求:

15 年內的四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂
合適車款

Flash  Flash 為乘客配對最近上車位置嘅 UberX 或的士司機夥伴。

UBER車輛要求:

15 年內的四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂
合適車款

Assist 關懷優步  Assist 關懷優步由受訓司機夥伴為有額外需要的乘客而設。

額外要求:司機夥伴完成100個行程及評分為4.7分或以上後,將被邀請參加專業培訓,成為關懷優步一份子
車資收費:

Assist 關懷優步的行程與 UberX 的收費相同

Comfort  Comfort 為乘客提供寬敞舒適的乘車體驗。

UBER車輛要求:車廂空間寬敞的 7 年內四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂  司機夥伴需保持 4.85 分或以上行程評分,及已完成最少 250 個行程
合適車款

UberXL  UberXL 可讓最多 6 位乘客團體享受舒適體驗。

UBER車輛要求:10 年內出廠的中型及大型 7 人車  保持整潔的車廂  合適車款

Black  如果你駕駛的豪華四門房車或大型 7 人車符合要求,便可為乘客提供尊貴的體驗。你可選擇在車上提供飲用水及叉電線,並在安全的情況下為乘客上落車開門,提供貼心的服務。

UBER車輛要求:6 年內出廠的豪華四門5 座位房車或大型7人車
保持整潔的車廂
司機夥伴需保持 4.85 分或以上行程評分,及已完成最少 100 個行程
合適車款
開始在Uber HONG KONG上線接單


立即註冊

 https://www.uber.com/a/join?use_web_p2=true&exp=70206c&invite_code=bl5vh0

Get in the driver's seat and get paid
Drive on the platform with the largest network of active riders.
Sign up to drive
Learn more about driving and delivering
Setting 900+ cities in motion
View all cities
Our commitment to your safety
With every safety feature we add and every standard in our Community Guidelines we uphold, we're committed to working to create a safe environment for our users.
Learn more about our Community Guidelines
See all safety features
About us:Find out how we started, what drives us, and how we’re igniting opportunity.  Code : bl5vh0

Sign up to drive。 

https://www.uber.com/a/join?use_web_p2=true&exp=70206c&invite_code=bl5vh0

沒有留言:

張貼留言

Uber香港司機夥伴專頁 - 加入做Uber司機夥伴 - uber.com‎