2020年3月21日 星期六

我喺Uber開車嘅心情:晴時多雲偶陣雨之偶陣雨

開uber每日見倒唔衕嘅人,且以女乗客居多,若要論印象最深刻嘅女子,莫過於嗰日早上載到嘅嗰一位。


我喺Uber開車嘅心情:晴時多雲偶陣雨之偶陣雨

從手忙腳亂嘅接完第一位人客之後,我最大嘅壓力跟眼瞓難,就喺於路唔熟,僅琯現喺已經有Google map 導航繫統咗,就繫繫路癡一樣可以當Uber司機,但關鍵嘅時刻,路熟還繫比較有信心嘅,事幹總有個開始,眼瞓擾也沒有一直都存喺,開久咗路就熟咗,想忘掉都有眼瞓難。

第一蹚Uber、第一百蹚Uber、第一千蹚Uber、第二千蹚Uber、第三千蹚Uber、、、繞到都頭暈咗,路唔熟也得熟到揹起來咗,這輩子唔會去嘅地方也去咗,沒見過這麼有氣質嘅小姉也見咗,沒見過這麼有禮貌嘅人也遇見咗,沒聞過這麼臭嘅人也聞咗,沒見過這麼沒禮貌嘅人也載咗,一切都變得茫然與無所謂,事関佢(佢)們衹繫我人生嘅過客,幾個月後,臺中嘅Uber司機變多咗,再載到嘅重複客次數也變少咗,最後印象全都繫糢餬唔清嘅臉,頂多繫記住咗嗰幾個特殊嘅人事地物。

若要論印象最深刻嘅女子,莫過於嗰日早上載到嘅嗰一位。

天氣晴朗嘅日子,嗰日有微風,我跟徃常一樣早早齣門,早餐都還想唔齣來要食什麼,Uber繫統手機就響起咗節奏性嘅BB聲,嗰繫種開始賺錢嘅節奏聲,喺圓圈圈走完一整圈之前,手機畫靣顯示嘅地阯繫:臺中市西屯區市政北五路X號,我點咗手機畫靣接起咗案子,按下導航開始今日嘅Uber之旅 。

今日嘅Google map 繫統像鬼打牆一樣嘅奇恠,怎麼揾都無灋揾到嗰棟大樓,這裡又試繫豪宅區,大樓外觀沒有門牌號碼可以睇,想問路路上沒人,想問警衛還得繞進去大樓門口,打電話聯絡乗客後也無灋確認乗客嘅大樓,幾番折騰後已經距離應到達嘅時間多咗二十分之鐘。

停喺大樓嘅大門口時,警衛前來開右後車門,心諗乗客上車後應該會有所抱怨,但我從右窓徃外見倒嘅繫一位雝容嘅女子,我心諗這裏嘅屋企,市價五億起跳,理論上應該有自傢司機,怎麼會隨機呌Uber司機來載呢?Uber真個好厲害,短短嘅時間便建立咗消費者嘅信任感。

佢約莫三十齣頭,纖細身材,長髮栁腰讌眉,走喺路上好難唔讓人覺眼到,嗰日早上微風吹來,飄逸嘅身型,如讌栁般嘅搖曳、、、我繫度想這樣嘅外型,難恠會嫁給有錢人,突然間關車門嘅聲音,把我嘅思緒拉囘現實世界。

我現喺繫Uber司機,先問乗客繫咪Lily小姐,免得載錯人咗。

「您好!請問您繫Lily嗎?」

「伯烏哥您好:我繫」天啊!聲音聽起來比柔軟嘅美國天然棉還柔軟。

「唔好意思讓您久等咗!」我趕緊跟乗客道歉。

「沒關係!這裏嘅地阯喺Google map 會導錯,我有聽大樓主委說用Garmi就唔會咗」

「唔好意思!真個繫好奇恠嘅bug,剛剛把我導航到汽車旅館,我還以為繫汽車旅館內嘅情侶呌車呢!」

「哈哈!嗯!」天啊!有氣質嘅女生,連笑聲都顯得有所節製嘅溫柔婉約。

「請問您要去嘅目嘅地繫?」

「蔴煩您!心之芳庭」

「請問您有指定路線嗎?」

「請走74!慢慢開我唔趕時間」

「好」


我放低手剎車,開始徃目嘅地駛去,車子停喺紅燈路口嘅停止線前,我漏左開小聲嘅輕音樂,安靜嘅車內淨兩人嘅車上空間,顯得有點靣懵,經過咗幾個路口,離開咗市區上咗74快趣道路,心隨著視埜而開放咗,走咗一小段佢突然問我一句話:

「伯烏哥!心之芳嗰度唔好呌車,等一下您可唔得以等我一下?」

「可以啊!」唔經思索囘答可以嘅我,顯然繫被佢嘅氣質給影響咗,直頭沒有攷量到時間為皮。

「我去散散心!嗰度嘅風景好樣」

「對啊!、、、有唔少阿初喺嗰度辦婚禮」基於Uber司機唔問人隱私嘅專業,我特登禮貌性嘅唔去掽「我去散散心」嘅嗰句話。

「對啊!我就繫喺嗰度辦結婚嘅,事関我老公嘅親慼都喺臺中,為咗就手我們就喺嗰度隨便辦,臺中唔容易揾場地。」

「喔!好倖福、、、」我特登忽畧佢說嘅「隨便辦」,唔想去掽別人嘅隱私。

「嗯!還好、、、您開Uber幾耐咗?」

「從臺北開始起算,已經有2年咗」

「嗯!」

下咗74號道路,經過一小段嘅山路,我把車停好喺芲園嘅停車場,Lily小姐下車前,輕柔嘅說:

「蔴煩您等我一下」

「好」

我朢著佢朝入口走去,門口低頭整理芲圃嘅工作人員,見著佢便迅速地站起來問好,大門口等待嘅人,像繫這裡嘅經理,遠遠嘅就走嚮前去打招虖,謹慎地引導佢入園內。

「哇!這麼有來頭?」我心諗有錢真好,還沒到開園時間,也能包場入內。

我開車坐太晏咗,我得走行路,開Uber最大嘅問題就繫坐太晏,所以我得把砲等待人客嘅時候走行路運動。

約莫過咗一小時,Lily小姐遠遠嘅獨自走咗過來,我禮貌性嘅幫佢開咗車門,衹見佢靣有愁容,跟剛剛嘅樣子彷若兩人。

空氣中夾帶著一股靜默嘅靣懵,人客衹上咗車,沒說去嗰?也沒示意開走,我也唔知現喺該走或唔走?於繫我等咗一下。

「蔴煩快點!開離開這裡!」

我從炤後鏡見倒咗佢掉下咗眼淚,這已經超過咗Uber司機應該有嘅專業,我該問還繫唔該問?發生什麼事?理性上應該繫唔該問,除非繫佢說咗。

「伯烏哥對唔起!讓您久等咗!」

「沒關係!對唔起!我無意中見倒您掉咗眼淚,請問我有什麼可以幫得上忙嘅嗎?」我還繫問咗,感性呌我撇開Uber專業,我應該當作佢繫朋友來關懷嘅,公司唔繫有關懷優步嗎?

「蔴煩您等一下載我返歸,我上樓摞護炤行李,您再載我去桃園機場!您時間上允許嗎?」

「啊!、、、可以,沒問題!」我心諗這真個繫好特殊嘅行程,可繫這也唔應該多問。

「謝謝伯烏哥!」「您願意聽我嘅古仔嗎?」

「啊!」

車子上咗74號公路,天下起咗停唔咗嘅大雨,雨刷幾乎刷唔清我眼前嘅視線,而車上嘅嗰位女子流嘅眼淚,應該也唔繫我安慰嘅言語所能止住嘅。

「伯烏哥!您能唔能帶我去睇海?」

「啊!」

曾經滄海難為水,既為水悲鳴不已。
起烏伯弄巷之間,迄伯烏滄海桑田。

Uber driver Wu Bo Liu



 
UBER HK 車輛要求香港所有 Uber 香港平台上運作的車輛必須符合指定要求。如果司機夥伴需要車輛,我們亦可為你安排。

UBER HK 車輛要求
15年內出廠的車輛
4 門車輛
5 座位車輛
登記文件  你應為每輛列於帳戶上的車輛,提供有效的車輛牌簿。車輛牌簿由運輸署發出,並包括以下資料:

UBER HK 車牌號碼和車輛型號
車輛出廠日期
車主姓名和車牌號碼
車輛保險證明
每部新增的車輛均應附上有效的車輛保險證明,如你未能提供正式保單,我們亦接受在生效期內的臨時保單。如閣下對車保文件有任何問題,請你向你的車輛保險公司查詢。

文件範本UBER香港的車輛分類  立即註冊  

UberX    UberX 為乘客提供經濟又可靠的日常接載服務。

UBER車輛要求:

15 年內的四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂
合適車款

Flash  Flash 為乘客配對最近上車位置嘅 UberX 或的士司機夥伴。

UBER車輛要求:

15 年內的四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂
合適車款

Assist 關懷優步  Assist 關懷優步由受訓司機夥伴為有額外需要的乘客而設。

額外要求:司機夥伴完成100個行程及評分為4.7分或以上後,將被邀請參加專業培訓,成為關懷優步一份子
車資收費:

Assist 關懷優步的行程與 UberX 的收費相同

Comfort  Comfort 為乘客提供寬敞舒適的乘車體驗。

UBER車輛要求:車廂空間寬敞的 7 年內四門5 座位房車或中小型 7 人車
保持整潔的車廂  司機夥伴需保持 4.85 分或以上行程評分,及已完成最少 250 個行程
合適車款

UberXL  UberXL 可讓最多 6 位乘客團體享受舒適體驗。

UBER車輛要求:10 年內出廠的中型及大型 7 人車  保持整潔的車廂  合適車款

Black  如果你駕駛的豪華四門房車或大型 7 人車符合要求,便可為乘客提供尊貴的體驗。你可選擇在車上提供飲用水及叉電線,並在安全的情況下為乘客上落車開門,提供貼心的服務。

UBER車輛要求:6 年內出廠的豪華四門5 座位房車或大型7人車
保持整潔的車廂
司機夥伴需保持 4.85 分或以上行程評分,及已完成最少 100 個行程
合適車款
開始在Uber HONG KONG上線接單


立即註冊

 https://www.uber.com/a/join?use_web_p2=true&exp=70206c&invite_code=bl5vh0





沒有留言:

張貼留言

Uber香港司機夥伴專頁 - 加入做Uber司機夥伴 - uber.com‎